TimeMaker není jen lépe vypadající software se spoustou obvyklých funkcí. Nejedná se o další „nový“ software se stejnými funkcemi, jen jinak pojmenovanými a přeorganizovanými.
TimeMaker reprezentuje zcela novou oblast: Leadership Software - Software pro řízení a osobní efektivitu v komunikaci !!!
PROBLÉMY ŘEŠENÉ TIMEMAKEREM
Během let jsem si všiml pár věcí, které mě dovedly k vývoji TimeMakeru. Rád bych se s vámi o ně v rychlosti podělil, protože jsem ochotný se vsadit, že prožíváte něco podobného.
1. Stal jsem se otrokem svých emailů.
2. Někdy se mi stávalo, že lidé neprováděli práci, o kterou jsem je požádal. Pak jsem na ně zapomněl a stálo mě to mnoho úsilí si znovu vzpomenout na danou situaci. Ale já jsem byl ten, kdo měl zodpovědnost za termín dokončení u zapomenutého úkolu.
3. Také jsem zaznamenal, že dostávám od svých zaměstanců krásné plány, ale většina z nich neskončila do naplánovaného data a ani se nevešla do plánováného rozpočtu.
4. Moji manažeři, ačkoliv jsou to dobří a kompetentní lidé, nejsou schopni ve skutečnosti udělat vše, co je potřeba dokončit daný den. A jak se dny stávají týdny, zpoždění bez povšimnutí roste a manažeři nemají dost času zareagovat na blížící se pohromu. V době, kdy se zpoždění projeví, je obvykle pozdě na řešení dané situace.
5. Zaznamenal jsem, že dostávám více a více emailů a tím pádem mám méně času na aktuální práci. Došlo to tak daleko, že jsem si nebyl jist, jestli já kontroluji emaily nebo naopak, že emaily kontrolují mne. A bylo skoro nemožné to změnit.
6. Porady se staly povinnou ztrátou času, protože mnoho rozhodnutí, která byla na poradách schválena, nebyla nikdy uskutečněna.
7. Zdálo se, že mne obklopuje software (Outlook, Microsoft Project a další), ale stejně tu nejdůležitější práci mý kolegové “ručně” zaznamenávali do Excelovské tabulky. Tak se všechny tyto programy nakonec projevily jako neschopné pro opravdovou práci.
8. K mému překvapení jsem zaznamenal, že jeden email požadující jednoduchý úkol může vytvořit desítky dalších, jak vnitrofiremnní, tak externí komunikace.
Proč TimeMaker?
Protože neexistuje jediný, ucelený komunikační systém, který současně poskytuje pohled, na celou firmu od shora dolů, včetně vnitrofiremnní komunikace. Z toho důvodu se časem viditelný problém rozrostl do neřešitelné velikosti a těmto situacím se nedalo nijak předejít.
Jsem si jistý, že víte, co myslím, a podobné situace si dokážete vybavit i ve své firmě.
Nakonec jsem pochopil, že management a zaměstnaci potřebují CELKOVOU KONTROLU nad jejich :