Firma: Studijní centrum Basic, o.p.s. – Česká Republika Jméno: Jana Tomanová - ředitelka
TIMEMAKER se ke mně dostal v době, kdy se mi papíry práce hromadily na stole. Má pozornost byla rozptýlená na všech možných pracovních věcech. Snažila jsem se držet si to celé pod kontrolou tím, že jsem si na jeden papír psala, co je třeba dokončit, co mi má kdo poslat a dodělat, atd. Ale seznam se stále prodlužoval a samotná kontrola toho, zda už mi ten či onen odpověděl na to, co jsem potřebovala, zabrala desítky minut. Hned první den po zavedení TIMEMAKERu jsem cítila obrovskou úlevu. Nemusela jsem najednou myslet na to, co kdo má dodělat, co kdo neposlal, apod. I když jsem věděla, že je spousta práce, která není hotová, cítila jsem, že ji mám pod kontrolou. Doporučuji to všem řídícím pracovníkům a nejen těm. Úspěch firmy hodně závisí na tom, jak dokáže rychle dokončovat své úkoly, a TIMEMAKER se o to opravdu umí postarat.
Firma: Majitel Feschu Lighting s.r.o. – Česká Republika Jméno: Martin Fejtek - majitel
Za nejdůležitější zisk považuji velmi tvrdou až agresivní metodu připomínání toho, zda jsem dostal odpověď na svůj email či nikoliv. Již se mi mnohokrát vyplatilo připomenutí získání odpovědi či vykonaného úkolu. Lidé po upozornění ihned odpoví či raději, než aby čekali na upozornění, úkol splní ihned. Velmi se tím zrychlila moje práce. Funguje to velmi spolehlivě a hlavně mám kontrolu nad tím, kdo a jak pracuje.
Firma: DABI EXPO a.s. – Česká Republika Jméno: Chvátal Pavel - majitel
Pro moji osobu: konečně přestávám zapomínat na úkoly, které jsem lidem přidělil. Daleko lépe se mi rozvrhuje čas a daří se mi naplánované úkoly včas a v plánované době řešit. Co se týče firmy: prvotní odpor k zavedení něčeho nového už asi opadl a lidé začínají hledat co by jim mohl nový systém přinést. Další zisky očekávám až po zavedení a zvládnutí obsluhy u většiny terminálů, na kterých je systém aktivován.
Firma: SKLENÁŘSTVÍ NONSTOP s.r.o. Jméno: Martin Volčík - majitel
Program TimeMaker pro mě přináší obrovskou úsporu času. Dále mám naprostý přehled o tom jak zaměstnanci plní úkoly, které dostali, ale taky jak komunikují mezi sebou navzájem. Velká výhoda je rovněž sdílený kalendář, kde si plánuji schůzky, ale rovněž přez něj plánujeme celou logistiku. Velmi přehledné jsou taky statistiky. Program TimeMaker můžu vřele doporučit. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Firma: Lenoxa s.r.o. – Česká Republika Jméno: Filip Vohnický
Používání TimeMakeru mi pomohlo v osobní pracovní efektivitě. Lépe se mi plánuje, organizuje a hlídá moje práce. Nemusim myslet kdo, co, kdy má pro mne vykonat nebo co mám vykonat pro někoho. Jedním slovem „Mám čistou hlavu při odchodu z práce“. TimeMaker za mne vše hlídá a já mám vnitřní klid pro práci. TimeMaker zrychlil vyřizování e-mailů (přesněji řečeno, vyřízení každodenní korespondence mi nyní zabere zhruba třetinu času co předtím v Outlooku).
Firma: MS Quatro s.r.o. – Česká Republika Jméno: Miroslav Nevěděl - majitel
Využíváním programu Time Maker se nám velice zjednodušila komunikace uvnitř firmy, odpadlo velké množství osobních schůzek a telefonátů při úkolování pracovníků. Úkoly jsou v písemné podobě, Time Maker hlídá jejich splnění a vše je zpětně dohledatelné.To nejcennější pro mne je, že mám neustále při ruce aktuální stav veškeré firemní komunikace. Nástroj TM Matrix umožňuje sledovat tok všech zadaných úkolů a pokud nejsou plněny v termínu, okamžitě vidím, co, kdo a komu nesplnil. Skvělé je také to, že úkoly a jakoukoliv komunikaci mohu zadávat kdekoliv a kdykoliv přes internet. Moje produktivita se tím zvedla více jak dvojnásobně.
Firma: D.A.N. production, s.r.o. – Česká Republika Jméno: Jan Avkovský - spolumajitel
TIMEMAKER mi napomohl mít pod kontrolou komunikaci.Jasně definované možnosti komunikace zjednoznačňuje roli mezi vlastníkem a vykonavatelem Produkčního úkolu, ubylo „mlžení“ a „hluché“ komunikace. To jednoznačně zefektivňuje procesy uvnitř firmy.Hodně pozitivního očekávám od zavedení Plánů do praxe..
Firma: MIRS Jméno: Kobi Bitter, výkonný viceprezident pro informační systémy ve společnosti MIRS
TimeMaker je nástrojem managementu, který dává zaměstnancům i manažerům přehled o tom, co jsou jejich úkoly a jaký je jejich stav – a to pouze jedním stisknutím tlačítka. Díky TimeMakeru jsou denní úkoly neustále plánovány a sledovány a je snadné zjistit, kde jsou slabá místa společnosti, a analyzovat důsledky.
Firma: MIRS Jméno: Arnon Hadas, ředitel vedení projektů
Zjišťovali jsme důsledky využití TimeMakeru mezi uživateli a došli jsme k závěru, že díky TimeMakeru se výrazně snížil objem posílané komunikace potřebné ke splnění každého úkolu.Pomocí statistických funkcí TimeMakeru analyzujeme data shromážděná uvnitř systému, řídíme se podle indexů, a tím se učíme a zlepšujeme.
Firma: MIRS Jméno: Eli Matyovis, ředitel vývojového oddělení
TimeMaker mi umožňuje snadno a jasně řídit projekty. V minulosti jsme pro zadávání úkolů využívali různé nástroje: Outlook, MS Project, Action Base a také Excel. Teď jsou všechny na jednom místě. Systém umožňuje řídit projekty stejně jako neplánované úkoly a dává možnost okamžitě sledovat jejich vliv na původní plán.
Firma: TimeMaker Israel Jméno: Gavriela Shlomo, CEO
Hlavní novinkou tohoto systému je, že tento manažerský systém dává možnost kontroly komunikace uvnitř organizace a že při efektivním využití času a energie manažera zachovává požadovaný výstup z každé komunikace.Na vyšší úrovni tento systém umožňuje realizovat vizi/myšlenku tak, že mění strategii organizace v úkoly na denní bázi.
Firma: TimeMaker Jméno: Meir Ezra – zakladatel, majitel a prezident společnosti
Skutečnou výzvou bylo vyvinout software, jehož hlavním cílem je vytvoření nástroje managementu, který podporuje zdokonalení a usměrnění organizace, navíc je plně synchronizován s Outlookem tak, aby byl intuitivním a také jediným nástrojem řízení společnosti, bez nutnosti používat další aplikace.
Firma: ANIMA EXPO s.r.o. - Česká republika Jméno: Jiří Kříž - majitel
Po 14 dnech co máme TimeMaker, pozoruji na sobě jistou závislost a změny v pracovním nasazení i vyhodnocení splněných úkolů k lepšímu. Při odchodu z práce mám dobrý pocit ze spousty splněných úkolů. Pozoruji jaký je to obrovský rozdíl úkolovat a plánovat pomocí TimeMaker, oproti mailovému, nebo slovnímu zadávání úkolů. Myslím, že i kolegové si za chvíli uvědomí, jaký je to přínos pro ně samotné. Mám i více času přemýšlet více do budoucnosti a netrápí mě v noci myšlenky na to, že jsem ještě zapomněl vyřídit nějaký mail. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Firma: SKLENÁŘSTVÍ NONSTOP s.r.o. - Česká republika Jméno: Michaela Juráková – asistentka majitele
Především jsem spokojená se sdíleným kalendářem, mám přehled o tom, kde ředitel je a bude, podle toho plánuji schůzky ihned když klienti volají a tím šetřím svůj i jejich čas. Dříve jsem nejprve musela zjišťovat volné termíny u ředitele, což zdržovalo ředitele, mně i klienta a zvyšovali se náklady na telefonování klientům zpět. Po zavedení produkčních úkolů s termíny splnění nezapomínám kdo, co a do kdy pro mne má udělat, také se zkrátila doba odevzdání podkladů od kolegů ke statistikám z 10-14 dnů na 3 dny. To je pro mě zatím to nejužitečnější. Dalším krokem bude modul statistik, který mi ulehčí práci se sběrem a distribucí dat nadřízeným. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Firma: ELEGIS s.r.o. Jméno: Ondřej RYBKA - ředitel společnosti
V určitém okamžiku jsem se dostal do stavu, kdy už jsem nebyl schopen rozumně zvládat příchozí e-maily a zejména návaznou komunikaci. Pravidelně jsem e-maily vyřizoval po večerech a zpracovával úkoly na další dny, mnoho času a energie mi zabralo, abych „poskládal” komunikaci k určitým tématům od různých lidí, abych vyhodnotil, zda všichni provedli, co jsem potřeboval ... Když jsem uviděl a pochopil TimeMaker, věděl jsem, že je to přesně to co potřebuji. Díky TimeMakeru dokážu rychle a přehledně sledovat komunikaci jednotlivých pracovníků nad určitým projektem či problematikou a mít tak kontrolu. Když jsem dřív zadával úkoly napsáním mailu, odpověď přišla pozdě, někdy vůbec ne. Používání TimeMakeru tento problém zcela odstranilo. Velmi jednoduše mohu rozdělit úkoly, vyžadovat jejich plnění a hlavně na nic nezapomenout a mít tak požadované informace včas. Díky TimeMakeru jsem získal cca hodinu času denně na víc, kterou můžu investovat do jiných aktivit. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Firma: A1 Mobil spol. s r.o. Jméno: Martin Gargulák - majitel společnosti
Používání Timemakeru mi v tuto chvíli přináší úsporu času a lepší kontrolu delegovaných povinností na zaměstnance. Dále mám lepší přehled nad svými úkoly, nad aktivitou zaměstnanců a nad každým krokem podřízených. Pomáhá zlepšit profesionální komunikaci na straně k zákazníkovi a sloučit většinu používaných nástrojů pro fungování společnosti do jednoho programu. Začínám si uvědomovat, co vše jsem dělal do téhle chvíle zbytečně a kde jsem ztrácel čas. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Firma: Mattes Trading spol. s r.o. Jméno: Čeněk Milota
Používám TimeMaker sice relativně krátkou dobu, ale již několikrát jsem se přistihl v situaci, že jsem si říkal o nějaké záležitosti : „tohle si přece zapamatuji, je to natolik stěžejní, že nemůžu zapomenout“, ale přece jen jsem si (pro jistotu) v TimeMakeru udělal produkční úkol. Jaké pak bylo mé zděšení či překvapení, když mi v inboxu vyskočil produkční úkol červeně a realizace nikde. Kolikrát se mi to v minulosti již stalo a jakou časovou či finanční náročnost sebou nese náprava zapomínání se rozepisovat ani nebudu. U podřízených se naprosto zásadním způsobem změnil přístup k odpovědím na zaslané otázky či úkoly - již nečekají, zda se někdo připomene a bude na odpovědích trvat, ale opravdu v požadovaných termínech úkoly realizují a odpovědi sami zasílají. Díky TimeMakeru se mi výrazně zjednodušil proces řízení a kontroly probíhajících zakázek nejen u sebe, ale i podřízených. V neposlední řadě je zde pak záležitost vlastní hlavy a úspor času spojených s faktem, že pokud zavřu TimeMaker, tak vím, že nemusím následně večer, na dovolené či kdykoliv jindy těžce vzpomínat, co je hotové a co není.
TimeMaker to dělá za mně a za to děkuji. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Firma: Romotop s.r.o. Jméno: Radek Pilch - provozní ředitel
TimeMaker mi pomohl v uvědomění si toho, že když ho nemám, lehce zapomenu na to, co jsem si nebo někomu naplánoval.Je super chodit s čistou hlavou. Když si večer otevřu TM, tak dostanu pecku, co jsem zase neudělal a měl a to potřebuji jako sůl. Nedokážu si už představit nosit všechno v hlavě. A nezapomínám, protože vidím v inboxu, co mám ještě zvládnout. A tak nelezou kostlivci ze skříně :-) Líbí se mi kumulace zpráv na jediné místo pro daného uživatele, mini plány jsou pecka. Je neuvěřitelné, co všechno se dá vidět s předstihem a mít naprostý přehled o tom, v jaké fázi je který projekt, zakázka. Je ještě spousta toho, co neumím a zkouším tomu přijít na kloub. Těším se na každý další krok s TimeMakerem. Jsem spokojen. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------