logo
Úvod Stáhnout Funkce Podpora Trénink Partneři Spolupráce Řešení Tips Média O nás
    O nás
    Kontakty
    Nabídka zaměstnání
    Úspěchy našich klientů
    Napsali o Nás
    Novinky
    Reference
    Napište nám
Reference 

Feschu Lighting s.r.o. – Česká Republika

Za nejdůležitější zisk považuji velmi tvrdou až agresivní  metodu připomínání toho , zda jsem dostal odpověď na svůj email či nikoliv. Již se mi mnohokrát vyplatilo připomenutí získání odpovědi či vykonaného úkolu. Lidé po upozornění ihned odpovědí a v dalším případě raději , než aby čekali na upozornění, úkol splní ihned. Velmi se tím zrychlila moje práce.
Dalším velmi důležitou výhodou je, že nemusíte vstávat ze své židle v kanceláři a rušit ostatní kolegy nebo i sebe od práce. Pokud někdo něco potřebuje, tak si o to zažádá přes TM. Pokud je to nevyhnutné použije TM chat. Funguje to velmi spolehlivě a hlavně je kontrola toho, kdo a jak pracuje.

Martin Fejtek - majitel

Business Success, spol.s r.o. – Česká Republika

Druhý den používám TimeMaker, ale už nyní vidím a cítím změny:

  • ubývá mi papírů na stole i v Time Machine (pomocný systém na plánování úkolů)
  • nezdržuji se tisky a zakládáním, popřípadě dohledáváním, odeslaných e-mailů
  • neztrácím čas zapisováním a přepisováním poznámek v diáři apod.

Je to super ... Už teď, po prvních vrácených se dokončených úkolech a znovu se připomenutí některých jiných, mám pocit, že získávám daleko větší kontrolu nad svými úkoly - jak zadanými, tak obdrženými!
Navíc mám pocit, že jsem toho dnes stihla ještě více než jindy.
A to je teprve začátek – seznamovačka s TimeMakerem ... Vím, že zdaleka nevyužívám vše, co mi TimeMaker nabízí, takže už teď se těším na objevování dalších nových funkcí :o)

Veronika Pivková – Marketing

DABI EXPO a.s. – Česká Republika

Pro moji osobu – konečně přestávám zapomínat na úkoly, které jsem lidem přidělil.
Daleko lépe se mi plánuje čas a daří se mi naplánované úkoly včas a v plánované době řešit.
Co se týče firmy - prvotní odpor k zavedení něčeho nového už asi opadl a lidé začínají hledat co by jim mohl nový systém přinést. Další zisky očekávám až po zavedení a zvládnutí obsluhy u většiny terminálů, na kterých je systém aktivován.

Pavel Chvátal - majitel

4ver s.r.o. – Česká Republika

Zavedení software TimeMaker mělo pro naši společnost obrovský význam. I konzervativní uživatelé, pro něž byla změna komunikačního software zpočátku velmi obtížná, po čase uznali, že systém práce s příchozí a odchozí poštou v TimeMaker výrazně zefektivňuje jejich práci.
Velmi snadnou tvorbou produkčních úkolů a jednoduchých plánů navíc získali možnost většího soustředění na aktuálně prováděné práce, bez neustálého přemýšlení o tom, co je čeká v příštích hodinách, dnech, nebo případně, kdo jim dluží jakou odpověď na jejich poštu. Interní chat, který je využíván k pracovním, ale přiznejme si také soukromým diskuzím, záhadným způsobem uvolnil místo v tolik oblíbené "setkávací kuchňce"...
V současné době stále využíváme jen minoritní část celého software, ale i tento zlomek ušetřil spoustu času každému jednotlivci, nemluvě o přínosu pro celou firmu.

Radim Brož - majitel

Lenoxa a.s. – Česká Republika
Používání TimeMakeru mi pomohlo v osobní pracovní efektivitě. Lépe se mi plánuje, organizuje a hlídá moje práce. Nemusim myslet kdo, co, kdy má pro mne vykonat nebo co mám vykonat pro někoho. Jedním slovem "Mám čistou hlavu při odchodu z práce" TimeMaker za mne vše hlídá a já mám vnitřní klid pro práci. TimeMaker zrychlil vyřizování e-mailů (přesněji řečeno, vyřízení každodenní korespondence mi nyní zabere zhruba třetinu času co předtím v Outlooku).

Filip Vohnický

MS Quatro s.r.o. – Česká Republika

Využíváním programu TimeMaker se nám velice zjednodušila komunikace uvnitř firmy, odpadlo velké množství osobních schůzek a telefonátů při úkolování pracovníků. Úkoly jsou v písemné podobě, TimeMaker hlídá jejich splnění a vše je zpětně dohledatelné.To nejcennější pro mne je, že mám neustále při ruce aktuální stav veškeré firemní komunikace.  Nástroj TM Matrix umožňuje sledovat tok všech zadaných úkolů a pokud nejsou plněny v termínu, okamžitě vidím, co, kdo a komu nesplnil. Skvělé je také to, že úkoly a jakoukoliv komunikaci mohu zadávat kdekoliv a kdykoliv přes internet. Moje produktivita se tím zvedla více jak dvojnásobně.

Miroslav Nevěděl - majitel


D.A.N. production, s.r.o. – Česká Republika

TIMEMAKER mi napomohl mít pod kontrolou komunikaci.
Jasně definované možnosti komunikace zjednoznačňuje roli mezi vlastníkem a vykonavatelem Produkčního úkolu, ubylo "mlžení" a "hluché" komunikace. To jednoznačně zefektivňuje procesy uvnitř firmy. Hodně pozitivního očekávám od zavedení Plánů do praxe.

Jan Avkovský - spolumajitel
Studijní centrum Basic, o.p.s. – Česká Republika
TIMEMAKER se ke mně dostal v době, kdy se mi papíry práce hromadily na stole. Má pozornost byla rozptýlená na všech možných pracovních věcech. Snažila jsem se držet si to celé pod kontrolou tím, že jsem si na jeden papír psala, co je třeba dokončit, co mi má kdo poslat a dodělat, atd. Ale seznam se stále prodlužoval a samotná kontrola toho, zda už mi ten či onen odpověděl na to, co jsem potřebovala, zabrala desítky minut.

Hned první den po zavedení TIMEMAKERu jsem cítila obrovskou úlevu. Nemusela jsem najednou myslet na to, co kdo má dodělat, co kdo neposlal, apod. I když jsem věděla, že je spousta práce, která není hotová, cítila jsem, že ji mám pod kontrolou.

Doporučuji to všem řídícím pracovníkům a nejen těm. Úspěch firmy hodně závisí na tom, jak dokáže rychle dokončovat své úkoly, a TIMEMAKER se o to opravdu umí postarat.

Jana Tomanová – ředitelka

4ver s.r.o. – Česká Republika

Zavedení software TimeMaker mělo pro naši společnost obrovský význam. I konzervativní uživatelé, pro něž byla změna komunikačního software zpočátku velmi obtížná, po čase uznali, že systém práce s příchozí a odchozí poštou v TimeMaker výrazně zefektivňuje jejich práci.
Velmi snadnou tvorbou produkčních úkolů a jednoduchých plánů navíc získali možnost většího soustředění na aktuálně prováděné práce, bez neustálého přemýšlení o tom, co je čeká v příštích hodinách, dnech, nebo případně, kdo jim dluží jakou odpověď na jejich poštu. Interní chat, který je využíván k pracovním, ale přiznejme si také soukromým diskuzím, záhadným způsobem uvolnil místo v tolik oblíbené "setkávací kuchňce"...
V současné době stále využíváme jen minoritní část celého software, ale i tento zlomek ušetřil spoustu času každému jednotlivci, nemluvě o přínosu pro celou firmu.
Radim Brož - majitel
Business Success s.r.o. – Česká Republika
Pracoval jsem pouhé 2 dny po instalaci s TimeMakerem.
Ze zhruba 60 mailů, které mi zbývali k dořešení jsem začal „užírat“ a využil funkce na naplánování emailu až na den kdy jej chci vyřídit a do té doby jej nevidět tak, že jsem přijel domů a už jsem viděl, že ten večer mi zbývá jen 1 aktuální naplánovaný e-mail k řešení – a to byl velmi příjemný pocit.

Pocit, že NEMÁM na ničem jiném pozornost než na tom, abych dokončil e-mail a pak se věnoval rodině. ČISTÁ HLAVA

Pokud má mít každý z modulů takovýto účinek, bude to skvělé. V každém případě mne to motivovalo si začít dělat doma pořádek a vzhledem ke spoustě cest a málo času na archivaci a uložení papírů mi doma všelicos zůstává, a tak jsem se do toho pustil, protože vím, že dříve či později nad tím dostanu kontrolu tím, že každou „hromádku“ si rozplánuji a beze zbytku zvládnu. 

Alois Komorous - konzultant

M.I.R.S. int. – Izrael

TimeMaker je nástrojem managementu, který dává zaměstnancům i manažerům přehled o tom, co jsou jejich úkoly a jaký je jejich stav – a to pouze jedním stisknutím tlačítka. Díky TimeMakeru jsou denní úkoly neustále plánovány a sledovány a je snadné zjistit, kde jsou slabá místa společnosti, a analyzovat důsledky. Zjišťovali jsme důsledky využití TimeMakeru mezi uživateli a došli jsme k závěru, že díky TimeMakeru se výrazně snížil objem posílané komunikace potřebné ke splnění každého úkolu.

Kobi Bitter -výkonný víceprezident

ANIMA EXPO s.r.o. - Česká republika

Po 14 dnech co máme TimeMaker, pozoruji na sobě jistou závislost a změny v pracovním nasazení i vyhodnocení splněných úkolů k lepšímu.
Při odchodu z práce mám dobrý pocit ze spousty splněných úkolů.
Pozoruji jaký je to obrovský rozdíl úkolovat a plánovat pomocí TimeMaker, oproti mailovému, nebo slovnímu zadávání úkolů.
Myslím, že i kolegové si za chvíli uvědomí, jaký je to přínos pro ně samotné.
Mám i více času přemýšlet více do budoucnosti a netrápí mě v noci myšlenky na to, že jsem ještě zapomněl vyřídit nějaký mail.

Jiří Kříž - majitel

Business Success, spol.s r.o. – Česká Republika

Vyzkoušela jsem už mnoho systémů pro organizaci práce a času. Každý z nich měl své pro a proti. Až u systému TimeMaker jsem našla „vše v jednom“!
Ba co víc, maximálně využívám možností, které mi „produkční úkoly“ nabízí. To mi odbouralo všechny moje pomocné systémy a s tím spojený víceprovoz
S přeukládáním/archivací souborů do složek v PC a s tiskem a zakládáním potřebných dokumentů do nejrůznějších desek/šanonů.
V „produkčním úkolu“ mám vše potřebné, včetně historie, vždy a všude k dispozici
A nemusím zdlouhavě nikde nic dohledávat. Díky tomuto nástroji můj stůl vypadá stále uklizen.
Systém TimeMaker mi umožňuje být daleko rychlejší, efektivnější a mít všechno potřebné neustále pod kontrolou!
A ještě jedna věc, která se mi na něm líbí ... TimeMaker nezapomíná - na rozdíl ode mě :o)

Veronika Pivková – Marketing

SKLENÁŘSTVÍ NONSTOP s.r.o. - Česká republika

Především jsem spokojená se sdíleným kalendářem, mám přehled o tom, kde ředitel je a bude, podle toho plánuji schůzky ihned když klienti volají a tím šetřím svůj i jejich čas. Dříve jsem nejprve musela zjišťovat volné termíny u ředitele, což zdržovalo ředitele, mně i klienta a zvyšovali se náklady na telefonování klientům zpět. Po zavedení produkčních úkolů s termíny splnění nezapomínám kdo, co a do kdy pro mne má udělat, také se zkrátila doba odevzdání podkladů od kolegů ke statistikám z 10-14 dnů na 3 dny.
To je pro mě zatím to nejužitečnější.
Dalším krokem bude modul statistik, který mi ulehčí práci se sběrem a distribucí dat nadřízeným.

Michaela Juráková – asistentka majitele

NAVYMAX s.r.o. - Česká republika

Děkujeme za příležitost používat TimeMaker.
Zabýváme se analýzou bezpečnostních rizik ve vztahu k bezpečnosti práce a požární ochraně. TimeMaker používáme k evidování úkolů, hlídání termínů školení, revizí, aktualizací pro naše zákazníky, kterým zavádíme systémy BOZP a PO.
TimeMaker je neocenitelný pomocník, který se penězi snad nedá ani vyčíslit. Ke zpracování Plánu BOZP a hlídání různých klíčových termínů používáme TimeMaker plány.
Jedním slovem: PERFEKTNÍ

Rostislav Fiala – majitel

Reklamní agentura EZOP s.r.o. - Česká republika

První dny používání TimeMaker nebyly jednoduché, zvyky a zaběhlá schémata v pracovních postupech se stále dožadovala svých práv.
Při zamyšlení v klidu, bylo jasné že TimeMaker je skvělý nástroj, ale ani nejlepší housle samy nehrají. Já i mí kolegové, jsme museli začít pracovat jinak, naštěstí bylo od počátku jasné, že je to lepší směr.
Uběhlo pár týdnů a výsledky se pomalu dostavily. Organizace času, pocit klidu nad tím, že veškerou komunikaci, termíny atd máme pod kontrolou. Přidělit úkoly těm jichž se týkají a věnovat se naplno tomu co mám dělat já je hezké.
Naprosto neocenitelná je kontrola a jistota v tom, že TimeMaker nezapomíná!
V nastaveném termínu nám připomene, co jsme naplánovali a komu jsme to zadali. Dokonce i sami sobě, což mě konkrétně uvolnilo ruce nejvíce, ta jasná a přehledná obrazovka, na níž vždy svítí jen to co je nutno udělat neprodleně. Práce na jiné dny se nekrčí
na druhé, třetí stránce, ale čeká skrytá na to, až přijde její čas.
Každopádně TimeMaker šetří čas, pomáhá udržovat pořádek a řád v komunikaci a zakázkách. Práce s ním je efektivnější a jasnější.

Ladislav Uhřík – majitel

Performia International - Švédsko

Ráda bych se podělila o mé zisky z používání TimeMaker.
TimeMaker už používám téměř jeden měsíc a pomalu se dostávám do rutiny tohoto programu.
Každý den cítím, že mám své činnosti víc pod kontrolou. Líbí se mi, že z emailů můžu vytvořit produkční úkoly, což mi pomáhá, abych nezapomněla na něco, co má být dokončeno do určité doby.

Také jsem spokojená se CRM položkami (řízení vztahů se zakázníky). Mám tak větší jistotu při zvládání klientů. Tento program mi vždy přesně připomíná další krok mé akce. Tento systém je geniální.

Při správném používání zrychluje produkci a pomáhá nezapomínat. A toto je pro mne velmi důležité.

Andrea Groholova

100 Mega s.r.o. - Česká republika

Po měsíci používání mi zatím neubývá počet příchozích emailů, ale přesto mám inbox když jdu domů téměř čistý, což je velká úleva.
Někteří spolupracovníci a zaměstnanci mě začali prosit, ať je tolik neurguji, že úkoly opravdu udělají, jen neví kdy. :-)
Tak to asi opravdu funguje tak jak má.
Nejúžasnější je na tom všem, že člověk přijde domů s čistou hlavou dokončenou nebo správně rozplánovanou prací.

David Petrovič – obchodní ředitel

Šembera Vanák/FCB s.r.o. - Slovenská republika

Roky som mal problém so sledovaním plnenia úloh mojich podriadených. Používali sme Outlook aj Lotus Notes, prvé bolo príliš nevýkonné, druhe zase zložité.
V TimeMakeri som našiel to, čo som potreboval, jednoduchosť a výkonnosť. Pomocou neho som dostal podriadených pod kontrolu, čo mi šetrí čas. Skončilo večné dotazování se, či je vec hotová. TimeMaker mi povie, či je alebo nie je.
Rád by som spomenul ešte jednu vec, ktorá je skvelá. Je to hot line a jeho riešenie na internete. Ak sa mi na začiatku stalo, že som sa "stratil", klikol som na pomoc a za pár minút mi ukázali cestu. Źiadne komplikované telefonovanie, operátor vidí moju plochu, sám ma može naviesť, prípadne sa môžeme ešte rozprávať na Skype. A to všetko od 8:00 do 23:00. Často pracujem aj večer doma a fungujúci hot line do 23:00 som ešte nevidel!
TimeMaker to dokázal. Klobúk dole! Skvelý produkt.

Juraj Šembera – výkonný ředitel

Performia International - Švédsko

... Jen jsem Vám chtěl říct, že TimeMaker prostě miluju.
Pomáhá mocným lidem, aby mocnými zůstali a také umožní ostatním lidem, aby byli také mocní. Opravdu bych byl velmi rád, abych mohl pomoci tento systém šířit po celé planetě. Nyní máme naši firmu ve dvaceti zemích světa, ale v dohledné době budeme působit v dalších zemích.
A s TimeMaker to bude o mnoho rychlejší...

Marten Runow - zakladatel

Doming a.s. - Česká republika

Můj zisk z používání TimeMaker hlavně v tom, že mi program pomohl udělat si pořádek ve svých úkolech, mít v nich režim a mít pod kontrolou termíny.
A ještě více to platí pro úkoly mých podřízených ve kterých mám tímto přehled a mohu ihned reagovat na jejich neplnění.
Řekl bych že TimeMaker je moje externí paměť, se kterou je ovšem nutné důsledně pracovat. :-)

Roman Mátl – výkonný ředitel

7 points s.r.o. - Česká republika

Program TimeMaker používáme v naší firmě od března roku 2008. Z počátku jsem měl pocit, že jde pouze o něco jako lehce vylepšený Outlook. Velmi rychle se však ukázalo, že díky TimeMakeru dostávám naprosto pod kontrolu nejen veškerou mailovou komunikaci, ale i svoji celou práci.

Díky používaní produkčních úkolů a miniplánů přestalo docházet k přerušení komunikace mezi námi a našimi zákazníky, případně obchodními partnery. Máme jistotu, že každá zpráva došla kam měla a víme jak se celá akce dále vyvíjí.

Dalším významným a velmi příjemným překvapením pro mne bylo zjištění, že mohu velmi jednoduše sledovat práci a plnění zadaných úkolů mých podřízených. Mám prostě pod kontrolou nejen práci svoji, ale také práci celé mé divize. Práce se velmi zjednodušila, také naší asistentce, která může všem plánovat čas a má neustálý přehled o ostatních členech týmu a okamžitou odezvu na akce, které naplánovala.

V poslední době jsme začali TimeMaker používat i na sledování produkce, tedy statistik. Původně jsem vůbec netušil, že něco takového umí, takže se těším na to jaká další příjemná překvapení pro nás ještě chystá.

Marek Hirš – obchodní ředitel