logo
Úvod Stáhnout Funkce Podpora Trénink Partneři Spolupráce Řešení Tips Média O nás
    Příklady nasazení TM
    Partnerská řešení
    Srovnání s Microsoft

Porovnání TimeMakeru s produkty Microsoft 

Pokud chceme porovnávat TimeMaker s produkty od Microsoftu, musíme vždy porovnat jeden z TM modulů TimeMakeru s jedním produktem od Microsoftu:

I. MS Outlook x TimeMaker e-mail 2.0

TimeMaker je na úrovni Outlooku napojeného na MS Exchange. To znamená:

  1. Maily/Kontakty/Kalendáře, jsou uložené na centrálním serveru a jejich kopie na lokálním počítači (cached mode).

  2. K mailům je možné přistupovat z více počítačů najednou

  3. Kalendář a kontakty je možné sdílet s více uživateli

  4. Atd..

Výhody TimeMakeru:

  1. Oproti MS Exchange má TM komunikaci stavěnou pro internet. Přenos všech dat je zašifrován pomocí SSL. Komunikace probíhá pomocí HTTPS portu, takže projde přes většinu firewallu. Navíc podporujeme připojení přes proxy server, takže je možné se bezpečně dostat do TimeMaker opravdu odkudkoliv.

  2. Synchronizace pro mobilní telefony a PDA je přes internet. To umožňuje udržovat kalendář a kontakty aktuální, bez nutnosti zapínat počítač a připojovat se k internetu. Velmi praktické pro obchodníky.

  3. V Inboxu (doručená pošta) jsou vidět úkoly včetně termínů, kdy mají být dokončeny.

  4. Inbox je integrován s Kalendářem a umožňuje tak efektivní plánování úkolů

  5. Plný offline mode – s TimeMaker je možné plně pracovat offline, dívat se na úkoly ostatních lidí, a pracovat s celou aplikací bez internetu.

II. MS Project x TimeMaker Plans

TimeMaker má většinu možností MS Projektu:

  1. Gantovo zobrazení (časová osa jednotlivých kroků u projektu)

  2. Stromovou strukturu

  3. Workload (vytíženost a plánování zdrojů)

  4. Relace (vztahy mezi jednotlivými kroky a jejich podmíněné aktivace)

Avšak oproti MS Projektu obsahuje:

  1. Aktivní a neaktivní úkoly a plány.

  2. Vždy aktuální data u všech plánů a úkolů – protože úkoly se oproti MS Projektu objevují přímo v Inboxu a jsou tak jediným zdrojem toho, co má který uživatel vykonat. Úkoly není možné smazat, pouze ukončit, posunout, odmítnout, atd.. Tím je v plánu vždy vidět aktuální stav celého projektu.

  3. Podmíněná aktivace úkolu v závislosti na splnění předchozích úkolů.

  4. Import/export do MS Projektu.

III. MS SharePoint x TM Workflow, Shared Files & Web Integration

TimeMaker je možné srovnávat i s MS SharePointem.

  1. Sdílení souborů mezi uživateli a verzování dokumentů
  2. Plné customizovatelné(uživatelský nastavitelné a přizpůsobéné) Workflow.
  3. Možnost integrovat TimeMaker jako desktopovou s jakoukoliv existující webovou aplikací (vhodné pro spojení se stávajícím Intranetovým řešením). Propojení dat s intranety.
  4. Propojení TimeMakeru s celofiremními informačními systémy a řídit tak firmu z jednoho software.

IV. TM Matrix

Zde TimeMaker nemá konkurenci v žádném stávajícím MS produktu. Pouze v TimeMakeru je možné opravdu pracovat s úkoly a plány napříč organizací a vidět reálnou zátěž jednotlivých pracovniků.

V. MS Excel vs TM Statistics & TM Dashboard

V Excelu je možné vytvářet statistiky a grafy. Ale statistiky hlavně potřebují data a právě jejich sběr je hlavní účel TM Statistik. TM Statistky umožňují nadefinovat statistiky, interval sběru dat, kteří uživatelé ji mají zadávat a kteří vidět. Ve velmi luxusním prostředí je pak možné statistiky zobrazit, rychle si měnit filtry nad zdrojit dat, zobrazovat různé statistiky vedle sebe nebo přes sebe, atd.. Zároveň je možné různé skupiny statistik ukládat na Dasboardu jako různé pohledy, a ty pak rychle vyvolávat… Pokud chcete řídit organizaci na základě reálných fakt, zanamenaných ve statistikách a ne na základě dojmů, pak toto je ten pravý nástroj pro Vás.

Navíc TM statistiky mají http rozhraní, kde ostatní programy mohou pravidelně vkládat data na TM server.